CURSURI in IASI‎ > ‎

Curs Introducere in Programare Orientata Obiect (Bazele Programarii OOP) utilizand limbajul C++ in Iasi

C++ este un limbaj de programare de uz general proiectat de Bjarne Stroustrup ca o extensie a limbajului C utilizand mecanisme de abstractizare a datelor orientate-obiect.

C++este un limbaj de programare foarte dezvoltat din punct de vedere operatori, simplitate și ușurința de notație. Acest lucru permite un grad ridicat de abstractizare dar și utilizarea mai multor paradigme de programare: procedurala, orientata-obiect și generica. Este caracterizat de înaltă performanță a codului, acces direct la resursele hardware și funcțiile sistemului, ușurința de creare și utilizare a bibliotecilor (scrise în C++, C, sau in alte limbaje), independenta de o platformă hardware sau sistem (ce asigură portabilitatea codului sursă) și un mediu de executie mic.

Cursul Introducere in Programarea orientata obiect prin intermediul C++ reprezinta o continuare naturala a cursului de Introducere in Programare utilizand limbajul C.


Construit pe baza cursului de pregatire in vederea certificarii CPP – C++ Certified Professional Programmer, cursul se desfasoara pe parcursul a doua module (Incepatori + Avansati), fiecare a cate sapte saptamani in care se predau notiunile de baza legate de limbajele de programare orientate-obiect.


Cerinte preliminare (prerequisites)

Laboratoare

Durata fiecarui laborator este 2 ore, timp in care vor fi prezentate notiuni teoretice si practice.

Cursul este structurat pe parcursul a 14 laboratoare, impartite in doua module: 

1. Introducere in Programare Orientata-Obiect Incepatori si 

2. Introducere in Programare Orientata-Obiect Avansati.

Laboratoarele se desfasoara saptamanal, seara sau in weekend.

Subiectele atinse in cadrul laboratoarelor celor 2 module:

  • const, Referinte, Operatorii new si delete.
  • Supraincarcarea functiilor. Functii cu argumente cu valori implicite.
  • Fluxuri de intrare/iesire. Principii ale POO: Incapsulare, mostenire, polimorfism.
  • Clase: specificatori de acces. Atribute si metode. Constructori si destructori. Functii accesor si mutator.
  • Metode de instanta vs. metode statice; Atribute statice; Contexte ale utilizarii cuvintelor cheie this, respectiv static.
  • Functii si clase prietene. Supraincarcarea operatorilor.
  • Mostenirea simpla si mostenirea multipla. Pointeri la clase. Functii virtuale, clase abstracte.
  • Functii si clase template. Introducere in utilizarea STL.Introducere in Design Patterns.

Preturi (pentru fiecare din cele 2 module de curs):

Elevi si studentiPersoane fizice
400 RON500 RON


  Acest curs se poate achita si in rate saptamanale, pe masura participarii la laboratoare.